Pasākuma plānošanā būtiska ir pareiza un rūpīga sastrukturizēšana. Svarīgi ir, lai pasākuma apmeklētāji/viesi var izbaudīt katru mirkli. Pasākumi var būt:

      • publiski,
      • privāti,
      • vienreizēji pasākumi,
      • gan ikgadēji,
      • gan regulāri ik pa noteiktiem gadiem.

Nosakiet savus mērķus. Pirms sāc plānot pasākumu, skaidri noskaidro kādi ir konkrētā pasākuma mērķi un kāds ir sasniedzamais rezultāts. Pasākumi var būt visdažādākie:

    1. Reliģiska rakstura: dažādu konfesiju kāzas, dažādu konfesiju bēres, Ziemassvētki, Lieldienas (kas kādreiz bija vairāk komerciāla rakstura, lai piesaistītu neticīgos).
    2. Politiska rakstura: vairāk, lai demonstrētu likuma spēku, prezidenta inaugurācijas ceremonijas un kronēšanas, dažāda veida saviesīgas vakariņas.
    3. Sociāla rakstura: ikgadēji pasākumi – karnevāli, jubilejas, pilsētas un valsts svētki, labdarības pasākumi, izklaidējošie (sporta, kultūras), unikālie svētki (dziesmu svētki).
    4. Mācību: imitē reālus notikumus (kaujas – vesture, muzeju naktis), Zinātnes, medicīnas vai industrijas specifiskas konferences.
    5. Komerciāli: dažādu uzņēmumu kampaņu ietvaros.

Saprotot, kāds ir pasākums, tas palīdzēs prioritizēt un pieņemt saprātīgus lēmumus par scenāriju un budžetu.

Veiciet rūpīgu pasākuma analīzi, ievēro deadline. Iedrošinām apgūt un papildināt zināšanas producēšanā Pūces Akadēmijas producēšanas kursos. Vairāk informācijas šeit.

Lai izdodas!
MARANA Productions
Skaņu un video studija
+371 26 827 687
[email protected]
Brīvības iela 84 – 10, Rīga, Latvia